6.30.2007

Vattenpipa...


Aaah. Finally getting things rolling yesh. Going to Pier Pressure tomorrow!! Billy Talent, Sugarplum Fairy and Sunrise Avenue... Well MCR coming too, but gonna see them at Roskilde sooo... And Ansga is going!! Yay!!
Shit.. det åskar ute nu.. och jag ska ta mig till malmö, sen till eslöv och jaa.. sen måste jag upp jättetidigt imorron också för vi ska köra bil hela vägen till Göteborg..
Men det känns bra, jag dissade mina föräldrar, känner att de inte ska behöva va babysitters.. De ville nog inte att jag stack ut men jag är trött på deras intervention, utegångsförbudet slutade när sommaren började så det kan de bara glömma.
Oookay skriver mer senare, ska få skjuts till stationen i Höör om tio minuter.
Btw läste jag ut The Old Man and the Sea. Väldigt vackert skriven, men förutsägbar och lite seg precis innan slutet när hajarna käkar upp hela den gigantiska svärdfisken som var fastbunden vid den lilla båten. Stackars gubbe, kommer in med skelettet i hamnen, completely defeated.