8.15.2010

Superhero Motivation

när livet går fort vill jag att det ska sakta ner.
vill bara sova, läsa, vila.
när det väl har saktat ner och jag har fått vila
blir jag rastlös, orkar inte vänta, gör dumma saker
I kickstart the fucking heart
får saker att rulla fortare och fortare igen

just nu är det ganska långsamt. har varit skötsam och ordnat kalender. ska börja jobba på riktigt på måndag och har börjat smygkika i kurslitteratur inför höstens International relations. Don't know how i feel about that, still not clear. Ny bikini som tippar vågen mot teneriffa. then again - i know i wouldn't stand it, not being "intellectual" for another 6 months.

Inception. Wonderful movie, long time ago since i got really blown away - this one did the trick. Men who stare at goats - not too captivating, interesting yes, funny at times. I saw Iron Man for the first time!!! Robert Downey Jr is such a man. saw Gamer. Gerard Butler is such a man. Why do these kinds of "MEN!" don't exist in real life? Or if they do, where the hell are they? I've been dating BOYS =( not satisfying at all. What else. Skräckfilm och åska - alltid en trevlig kombination. Thaimat och pizza - ja, jag ska börja träna snart. jag hoppas superhero motivationen håller i sig.