7.28.2010

Jag kan leka lite till.

So much has happened. Left hot days in Malmö for the countryside, where we held a bash that wasn't much appreciated by Mom. Two days after just sun and pool and hp.

Then left for Höör, a Tuesday evening, on a long bus trip to Kristianstad and then train from there. Spent a night of caffeine pills, beer and old memories.

Then the day after I was so royally fucked that zombie mode doesn't even cover it. Met Molina for a picnic, met J for an ice cream, then went to Stadsparken. The morning after that fucked up day, we went to Göteborg!!!!!!!!!

It was a real "weekend holiday" - and I just love staying at hotels. Liseberg when we had installed ourselves at the hotel. Then after a long and adventurous day there, we rounded off with a beer at Little London. The day after it was time to change hotels, to a more central one. And after all that was done, we went on a shopping spree. Quick lunch, then off to the hotel again to party it up before going to the Pink concert. Pink was fucking awesome. Don't like listening to her music normally, but this was really really good. She's so damn cool, and pro, at everything. After the concert we were supposed to go clubbing, a minor setback was that all the clubs had age 23 to get in. So Olivia flirted with a doorman to a dingy bar, and in we went to drink a little more. De stängde vid tre, så då vallfärdade vi till Donken som alla andra fulla Göteborgare. Taxi till hotellrummet. Dagen efter det var fan en av de flummigaste i hela mitt liv. Magda var totalt out of it. Sjukt najs hotellfrukost, utcheckning, lämna väskorna i bilen. "Jag tror vi ska till D" osv. Runda på stan, hem i bilen. Powernap.

SSKK's sommarfest samma kväll som vi kom hem. Fixa till sig, ner till stadsparken och sänka en flaska tequila, ta bussen ut till delphi - och där förundras över hur awesome festen faktiskt var. Soffor utomhus som skapade loungekänsla, ett svettigt dansgolv med grym musik, två barer med trevliga priser, en pool där mitt i alltihop som gjorde att det mesta var täckt av lera dagen efter. Krashade på kompis soffa (inomhus) efter mindre lyckade konversationer.

Dagen efter det blev det pizza och städning av korridor, sen plockade snälla magdas mamma upp mig och tog mig hem till min fristad hemma hos magda. vi sov på en filt ute i magdas trädgård. läste. somnade tidigt, vaknade tidigt, ut med filten i trädgården igen. planerade cp-fylla i stadsparken, och så blev det senare på kvällen.

Dagen efter det blev man utdragen till Barsebäck strand, där vi inte stannade särskilt länge. Sen var det dags för nästa fest. Chillkrök hos Olivia, sen ut till Malmö och Båten, men Båtens kö var jobbig så de stack hem till Olivia igen och jag försvann.

Nu är det Onsdag igen. Exakt en vecka sedan min cp-dag på koffeinpiller-hangover. Nu har jag snart varit *nästan* konstant full i två veckor. Vilka äventyr man har upplevt. Men någonstans där inne säger 20-åringen: SKÄRP DIG FÖR FAN!!!!!!!!!!!

äsch, det är sommar. jag kan leka lite till.