7.03.2010

Jeg kalder på dig

Jeg flakker rundt,
jeg ved ikke hvor jeg hører til,
hey, endnu en tur i byen,
hva’ fanden skal det føre til.
alt for længe har jeg været natteravn,
så mange smukke mennesker,
i indre København,
ser en silhuet, du forsvinder med det samme,
hvor er du nu, hvor er du nu.
Kærligheden kalder nu i nat, kalder du,
her er for meget larm, kan ikke høre dig, uhuu..

Kærligheden kalder nu i nat, kalder du,
jeg finder dig, jeg ser dig for mig selvom jeg ikk' kender dit navn.
Jeg kalder på dig X 7

Står her igen,
og brænder mine penge af,
jeg ser dig ude i mængden,
og skipper lige et hjerteslag,
alt forlænge har jeg været natteravn,
så mange smukke piger her
i indre København.
ser en silhuet, du forsvinder med det samme,
hvor er du nu, hvor er du nu.

Kærligheden kalder nu i nat, kalder du,
her er for meget larm, kan ikke høre dig, uhuu..
Kærligheden kalder nu i nat, kalder du,
jeg finder dig, jeg ser dig for mig selvom jeg ikk' kender dit navn.