5.01.2010

Kun for mig

"he'd use my name in conversation a lot, a succesful manipulation technique for narcissists like me who are easily hypnotized by the sound of their own names. And it worked."

"Because it's about him desserving you, not choosing you at random from a harem of devotees."

- I don't care about your band, by Julie Klausner

Hilarious, witty, entertaining, acute observations about disastrous dating. Anyways, that last one is something I really have to learn...

Klubben fyller mina ådror, och plåstrar alla sår, här ser man inga svaga tårar - jag har det bra.
Promillehalten stiger, här finns inget som gör ont, här finns inget som är sunt - jag har det bra.
Endast toner existerar i min värld, jag hör endast musik i mitt iskalla hjärta, här finns inget som kan röra mig, här finns ingen man som kan snöra mig. För jag har ingen plats för kärlek, och jag är så färdig med din falska ärlighet. Nu är det förbi, jag ska härda mig, jag har det mycket bättre utan dig. Så nu är musiken kun for mig, kun for mig.

Fri översättning av Medinas Kun for mig. Perfect club music. Valborg igår - första dagsfyllan sen Tenerife. Awesome, except that my phone died. Idag - utgång på Möllan o nattklubb - Molinas sista utgång i Malmö innan hon åker till England för Exams... See ya!