8.17.2007

Mälmefestivaul


Började idag. Fuck vad mycket folk på stan, jag dör av indignation, palla ta sig fram alltså. Och samma stinkande langos som varje år. Why why why måste det vara så dålig mat! Atleast we can cheer for good artists.
Glömde något jag skulle skriva om, som jag kom på igår, och som jag inte ville förstöra det blogginlägget med. Sjukt, jag minns inte vad jag håller på med ju. Might be possesed by some whimsical spirit.
Anyways. Tingsek - pure love. He's amazing, stämningen är så härlig. Och på mölleplatsen träffar man alltid folk man känner. Nice. Första gången jag såg Tingsek live, älskar hans låtar, hans sound. Underbart. Sara hade såklart sett honom tre gånger redan eftersom hon springer på Siesta vartenda år.
http://www.tingsek.com/
Jag åt Fish n' Chips! Gott. Sen gick jag hem och drack vatten, fattig som jag är har jag inte råd med dyr dricka.
Hojfen Balagan, förlåt sosso, de var inte så bra som jag förväntat mig! Asball partystämning men var inte på festhumör så det funkade inte så bra. Bosh Bosh är fortfarande amazing, helt klart härligast.

A, hun, sounded like you had an amazing time at the Warped Tour. Even if I'm jealous as fuck, I'm so happy for you, that you get this amazing opportunity to live in the states a year. When you wrote about Red jumpsuit apparatus I started listening to Guardian Angel, thought of you. I will never let you fall, I'll stand up with you forever.

Beautiful, beautiful, beautiful.

Use me as you will
Pull my strings just for a thrill
And I know I'll be okay
Though my skies are turning gray